<$BlogRSDUrl$>

25.2.04

η δωροθέα. 



Πριν μια βδομάδα ήτανε στην ελληνοαμερικάνικη ένωση μαζί με την αγγελίνα και η αγγελίνα μας είπε ένα παραμύθι που είχε και μουσική και τη μουσική την είχε γράψει ο φίλος μου ο γιώργος που ξέρει και νότες γιατί αυτός έπαιζε όλο τ' απόγευμα μπάλα και μετά καθότανε και μελετούσε ενώ εγώ μόνο μελετούσα κι έτσι δεν έμαθα μουσική να παίζει η φίλη μου η δωροθέα. Η δωροθέα είχε ένα τριγωνάκι και κουδουνάκια και τα κουνούσε όταν δεν κοίταζε εμένα που ήμουνα στα παρασκήνια και κοκκίνιζα κάθε φορά που με κοιτούσε. Και η αγγελίνα έλεγε το παραμύθι και χτυπούσε ένα κουτί τετράγωνο που το λένε τσίμπλα ή κάτι τέτοιο κι αυτό έκανε κλινγκ-κλονγκ και ακουγότανε πολύ γλυκό σαν μπακλαβάς και καλύτερο και ήτανε κοντά της η δωροθέα και χτυπούσε κι αυτή το τριγωνάκι της και τα κουδουνάκια της και μας έλεγε σσστ άμα κάναμε φασαρία. Είχε κι άλλη μουσική και κάτι κυρίες που τσίριζαν αλλά τσίριζαν ωραία αλλά εμένα δε μ' άρεσε γιατί μόνο η μουσική που γράφει ο φίλος μου ο γιώργος μ' αρέσει. Και μετά μου είπε ο γιώργος ότι μας είχε μαζέψει εκεί η ένωση ελλήνων μουσουργών που είναι ένωση κι αυτή αλλά όχι ελληνοαμερικάνικη να ακούσουμε παραμύθια αλλά άμα ήτανε τ' άλλα παραμύθια εμένα να μου κόψεις τη μύτη και όταν τέλειωσαν οι κυρίες που τσίριζαν ωραία μετά πήγαμε και φάγαμε αλλά η δωροθέα πήγε σπίτι της με τον μπαμπά της που είναι μακριά το σπίτι της και άμα έτρωγε κι αυτή θα έχανε χρόνο κι εγώ στεναχωρέθηκα και έφαγα με το γιώργο πάρα πολύ. Πολύ το φχαριστήθηκα και θα ξαναπάω εκεί στην ένωση ελλήνων μουσουργών να ακούσω τα παραμύθια που γράφει ο γιώργος και θα αρχίσω να παίζω και μπάλα να μάθω κι εγώ μουσική.









buzz it!

 

Comments: Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?