<$BlogRSDUrl$>

30.5.04

Aνέβασε το έθνος στην ντουλάπα. 

*
Ενδιαφέρον.
Όλοι οι πανεπιστημιακοί διαλαλούν με κάθε ευκαιρία ότι η Παιδεία είναι κάτι περισσότερο από παραγωγή επαγγελματιών. Να συμφωνήσουμε. Μας λένε ότι σε αντίθεση με τα ιδιωτικά κολέγια αποτελεί αρετή της Δημόσιας Εκπαίδευσης το γεγονός ότι δεν παράγει ηλεκτρολόγους απελέκητους, αλλά τους παρέχει και επιπλέον Παιδεία –«αυτό που μένει, όταν ξεχάσεις όλα όσα έχεις διδαχτεί». Να συμφωνήσουμε και σ’ αυτό, έστω κι αν έχουμε κατά νου τα ελληνικά ΑΕΙ.
Τότε γιατί κάνουν όλη αυτή τη φασαρία μόνο για τα «επαγγελματικά δικαιώματα»; Αφού δηλώνουν ως βασικό πρόβλημα της Παιδείας ότι παράγουμε λογιστές που δεν μπορούν να απαγγείλουν Έλιοτ στο πρωτότυπο, τι τους νοιάζει ποιος προσλαμβάνεται ή όχι στο δημόσιο;

*
Κι αυτό επίσης. ( Δες όμως πρώτα εδώ. )
Μια παλιά ιστορία ήθελε μια ηλικιωμένη κυρία να καλεί την αστυνομία διότι εσκανδαλίζετο συνεχώς από τα ερωτικά καμώματα του νεαρού ζευγαριού που έμενε απέναντι της. Όταν έφτασαν οι αστυνομικοί στο διαμέρισμα, τους κάλεσε να πιστοποιήσουν ιδίοις όμασι τις σκανδαλώδεις περιπτύξεις, όπως εμφανίζοντο καθαρά στο απέναντι παράθυρο. Κοιτούν οι αστυνομικοί και δεν βλέπουν παρά το γείσο του απέναντι φεγγίτη.
- «Μα κυρία μου», της λένε, «δεν βλέπουμε τίποτε!»
- «Αν ανεβείτε πάνω στην ντουλάπα, ξέρετε πόσο καθαρά φαίνονται όλα;» απάντησε οργισμένη η κυρία.
Έτσι και ο Aγιος Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος, ανέβασε το έθνος στην ντουλάπα.

*
Διάβασε κι αυτό.
Ο φόβος ότι η έρευνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ιδεολογική απονομιμοποίηση της αριστεράς στην Ελλάδα είναι διαρκώς ανάμεσά μας. Για μένα, που ανήκω σε μια νεώτερη γενιά της αριστεράς, της σοσιαλιστικής αριστεράς, αυτοί οι φόβοι μού θυμίζουν τις ψυχροπολεμικές ψυχώσεις που έζησα στην εφηβεία μου. Ένας κόσμος χωρισμένος στη μέση χωρίς «ουδέτερες ζώνες».

*
ΝΕΩΤΕΡΟ : Το απο πάνω είναι το τελευταίο μιας σειράς άρθρων, διαλόγου, για τον εμφύλιο. Για να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται ιδού τα άρθρα σε χρονολογική σειρά. Αν έχεις το κουράγιο τα διαβάζεις...
  • Ενα ( Κολύβας κάνει την αρχή - Για να είμαι ακριβής η αρχή έγινε κάπου αλλού. Δε θυμάμαι τώρα που διάβασα μια βιβλιοκριτική για το βιβλίο του Μαζάουερ. Στον "Πολίτη" ήταν, στην "Αυγή" ήταν ; ),
  • Δύο ( Κολύβας-Μαραζιώτης ),
  • τρία ( Μαζάουερ ),
  • τέσσερα ( Μαργαρίτης ),
  • πέντε ( Κρεμμυδάς ),
  • Έξι ( Κολύβας again ),
  • εφτά ( το αποπάνω- Μαραζιώτης )
Σίγουρα έπεται συνέχεια...
+
ΝΕΩΤΕΡΟ ( 5/6/04 ) : και ο ιος της Ελευθεροτυπίας έχει κάτι να πει. Από τον talos.
++

buzz it!

 

Comments: Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?