<$BlogRSDUrl$>

14.7.04

Μπράβο για σας ! 

Καθυστερημένα την πήρα χαμπάρι, αλλά αξίζει τον κόπο. Μια μεγάλη καταχώρηση που μου θύμισε αμυδρά τον Συμεών και τα προβλήματα του με τον δημόσιο χώρο. "Μπράβο για σας και.... φτού σου μαλάκα για εμένα", δηλώνει ένας αναγνώστης. Είμαι μαζί του.
  • Προς στιγμήν ανησύχησα.

  • Έχουμε ένα μικρό προβληματάκι. [ Νεώτερο : Η κυρία ήταν τελικά μυθομανής με πληροφορεί ο talos ( δες τα σχόλια ). Μερσί. Θα έπρεπε να το είχα μυριστεί κι εγώ αλλά είμαι συναχωμένος. -- Tο προβληματάκι μίκρυνε κι άλλο. Απ' ότι φαίνεται όμως δεν λέει να εξαφανιστεί. -- Την draft study on anti-Semitism, με την μορφή αρχείου pdf, μπορείς να κατεβάσεις από εδώ ( 750ΚΒ ή 104 σελίδες ). Το σημειώνω για αρχειακούς λόγους. Όπως όλα τα κείμενα αυτού του τύπου είναι βαρετή -- Τέλος να σημειώσω ότι μ' ενοχλεί όσο κι εσένα η κατάχρηση του όρου αντισημιτισμός.]


buzz it!

 

Comments: Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?