<$BlogRSDUrl$>

31.8.04

Ευτέλεια. 

Τι παθαίνουν όταν γερνάνε οι άνθρωποι; Αντί να παλιώνουν όμορφα, γίνονται ξινοί και ευτελείς. Όπως ο Σταύρος Ξαρχάκος :
«Προσωπικά θεώρησα ως απάδουσα "κορυφαία" στιγμή το γεγονός του "τσιφτετελισμού" της κυρίας, η οποία χόρευε μόνη στο άδειο θεωρείο των επισήμων, για να προσβάλλει άπρεπα και πέρα από κάθε αντίληψη συνεορτασμού την ιερότητα του πνεύματος των Ολυμπιακών Αγώνων που - εν τέλει - αυτή έπρεπε να το σεβαστεί».

Τα ΝΕΑ, από ολόκληρη τη συνέντευξη του - αρκετά μεγάλη, με ότι σοβαροφανή κοινοτοπία μπορείς να φανταστείς - αυτό βρήκαν να προβάλουν.
*
Υπάρχει και συνέχεια :
Ο πρωθυπουργός [...] στη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της ΔΟΕ Ζακ Ρογκ στο Μαξίμου, παρουσία της Γιάννας Αγγελοπούλου, απέφυγε, και μπροστά στις κάμερες και όταν αποχώρησαν αυτές, να της δώσει προσωπικά συγχαρητήρια. [...] Κυβερνητική πηγή είπε [...] ότι «ο πρωθυπουργός δεν έκανε προσωπική αναφορά σε κανέναν διότι θεωρεί ότι το εγχείρημα είναι εθνικό».Η υπογράμμιση δική μου.

Τόση ευτέλεια!
*
Θα τη χτυπήσουν αλύπητα ( δίκαια ή άδικα, δεν έχει τελικά σημασία ) την Αγγελοπούλου, να μου το θυμηθείς.
*
(01/09/2004- δες foni voondos) Να στο πω κι αυτό : δεν είμαι καθόλου φίλος της Γιάννας. Πάρα πολλές πλαστικές για τα γούστα μου. Και η σαμπάνια που σερβίρει, φλύαρη. Πολύς όγκος, λίγη ουσία. Μπορεί να ρέει συνεχώς, αλλά εμένα ο χρόνος μου είναι περιορισμένος. Θα προτιμήσω τα δικά μου ξύδια. Το δίκιο όμως είναι δίκιο κι ο καθένας μας ας τα βρει με τον εαυτό του. Της είπανε να κάνει μια δουλειά, την έκανε, κατά γενική ομολογία, καλά και τώρα κάνουν ότι δεν την ξέρουν. Ας είναι αντιπαθής η Αγγελοπούλου. Το παιχνίδι που της παίζουν δεν είναι σωστό.
*

buzz it!

 

Comments: Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?