<$BlogRSDUrl$>

24.10.04

Οι γυναίκες της ζωής μου. 

γαπούσα την τέχνη από μικρή. Καθόμουν στον καθρέφτη και έκανα διάφορες εκφράσεις. Ήμουν τόσο καλή, ειδικά όταν έκανα φοβιστικές εκφράσεις, που ακόμα και εγώ η ίδια φοβόμουν. Η αγαπημένη έκφραση του άντρα μου, είναι όταν κάνω την πεθαμένη γριά. Θες να στο κάνω; ( Ξαπλώνει προς τα πίσω και σηκώνει το κεφάλι προς το ταβάνι με ανοιχτό το στόμα της. ) Όταν έχει πολλή κίνηση στο δρόμο κάνω την πεθαμένη γριά και μας αφήνουν όλοι να περάσουμε. ( Μεγάλη παύση ) Περπατούσα την Ακαδημίας. Είχα μόλις τελειώσει τις σπουδές μου στη Φιλοσοφική και στο Ωδείο Αθηνών, όταν ένα αυτοκίνητο σταμάτησε δίπλα μου και ο οδηγός του άρχισε να μου μιλάει. Στην αρχή νόμιζα ότι με πείραζε, ήμουν όμορφο κορίτσι και το συνήθιζαν, αυτός όμως επέμενε: «σας παρακαλώ, δεσποινίς, δεν σας πειράζω, είμαι ο σκηνοθέτης Κώστας Πρετεντέρης, είστε ηθοποιός;», εγώ συνέχιζα το αγέρωχο περπάτημα μου, «αλήθεια σας λέω, θέλω να παίξετε σε ένα σήριαλ που κάνω, να! Δείτε ποιόν έχω δίπλα μου! Τον Νίκο Ρίζο, κοιτάξτε σας παρακαλώ!»· με τα πολλά, γυρίζω να κοιτάξω και όντως βλέπω τον Ρίζο. Αυτό ήταν. Ξεκίνησα να κάνω τηλεόραση παίζοντας τη μικρή αδελφή μιας φτωχής οικογένειας. Έκανα αμέσως επιτυχία. Ξέρεις, εγώ είχα ένα μεγάλο καλό, που φυσικά το έχω ακόμα. Μπορώ να παίξω όλους τους ρόλους- και την ντάμα αλλά και την ενζενί! ( Παύση, κοιτάζει τα παπούτσια της.) Παράλληλα με τα σήριαλ όμως ξεκίνησα και θέατρο κάνοντας και μιούζικαλ με την Αλίκη. Με αγάπησε το Αλικάκι. Ερχόταν συχνά να με δει στις οπερέτες, «πόσο μου αρέσουν τα αααααα σου», μου έλεγε, εννοώντας τις ψηλές νότες μου. Την πρώτη μου ταινία με την τεχνική του βίντεο την έκανα στο πλάι του Θανάση Βέγγου. ( Μικρή παύση ) Δεν μου αρέσει η λέξη βιντεοταινία, προτιμώ να λέμε ότι έκανα ταινίες με την τεχνική του βίντεο. ( Υψώνει τον τόνο της φωνής της ) Όλοι οι μεγάλοι ηθοποιοί εκείνης της περιόδου τέτοιες ταινίες έκαναν. Ποιοτικό σινεμά; Καθόλου! Αυτοί το μόνο που ήξεραν ήταν να δείχνουν γυμνές τις ηθοποιούς και εγώ ξέρεις είμαι μεγαλωμένη με άλλες αρχές. ( Χαλαρώνει ) Να σου πω κάτι ακόμα: παράτησα μια στρωμένη καριέρα πρωταγωνίστριας στο θέατρο και την τηλεόραση για να ξεκινήσω ως απλός σκαπανέας στη Λυρική Σκηνή. Το έκανα γιατί μου αρέσουν τα δύσκολα. Γι αυτό παρακολούθησα βυζαντινές σπουδές, γι αυτό και έκανα λυρικό θέατρο που συνδυάζει φωνή με ερμηνεία και γι αυτό, πριν απ’ όλα αυτά, έκανα δισκοβολία. Ήμουν και πρωταθλήτρια. Ο βασικός λόγος που δέχτηκα να πάω στο Fame Story είναι για να διαφημίσω την οπερέτα, θέλω η οπερέτα να μπει μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι. ( Σκέφτεται ) Ποιο θα είναι το επόμενο βήμα; Κάποια στιγμή θέλω να ασχοληθώ με τα κοινά.

Τη θυμάμαι εξώφυλλο. Αδύνατον να την κρίνω σαν δημόσιο πρόσωπο. Τη σκέφτομαι σαν ηρωίδα έργου του Beckett. Σαν πρόσωπο σε μυθιστόρημα που δεν έχει εκδοθεί. Της έφτιαξα αυτόν τον μονόλογο βασισμένος σε μια συνέντευξη της στο περιοδικό symbol του Κόσμου του Επενδυτή. Τη συνέντευξη πήρε ο Νίκος Τσεπέτης. Η φωτό ( που την έχω πειράξει ) είναι του ίδιου.

-Είστε συντηρητική; Τη ρωτάει κάποια στιγμή.
-Είμαι Κύπρια, απαντάει κοφτά.

*
Άλλη μια γυναίκα της ζωής μου.
*


buzz it!

 

Comments:
o, nai diavasa kai ego to S-magazine tou ependiti

na rotiso kati thelo: poia ine afti me ta makria mallia, to kokkino krayion kai kai ta neraidokitsch foremata pou oloi asxoloude mazi tis? itan gnosti kai ektos tis lyrikis? -sorry, exo xasei epeisodia?-
 
Μ' αρέσουν οι γυναίκες της ζωής σου. Δεν θα έκανα΄ίσως φαντάρος μαζί τους αλλά ... έχουν κάτι!
 
Μ' αρέσουν οι γυναίκες της ζωής σου. Δεν θα έκανα΄ίσως φαντάρος μαζί τους αλλά ... έχουν κάτι!

DiS
 
Κρύο και ανακριβές το αστείο με τους Κύπριους

Γιώργος
 
Κρύο, ναι. Ανακριβές, προφανώς. Αλλά αστείο; Η γυναίκα μιλάει πολύ σοβαρά.
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?