<$BlogRSDUrl$>

1.11.04

Το μοσχοσάπουνο. 


"Εγώ ηγάπων τον μηνυόμενον. Ένα χρόνο προτού με απατήσει και του εμήνυον και μου εμήνυε, αλλά κατά το χρονικόν τούτο διάστημα μιαν φοράν ήρθε στο σπίτι. Μου είπε να του σταθώ να μου κάμει την δουλειά, αφού ούτως ή άλλως θα με πάρη και μου έλεγε να γενή σαν ρύζι εαν μου έλεγε ψέματα. Εγώ τον πίστεψα ότι ήθελε να με πάρη και του στάθηκα τρεις φορές. Μου έστειλε ύστερα γαρύφαλλα και παξιμάδια και ένα μοσχοσάπουνο."

Απόσπασμα από τη δικογραφία μιας υπόθεσης που διεκπεραίωσε ο νεαρότατος ( γύρω στα 25) δικηγόρος Ε. Βενιζέλος στα Χανιά τη δεκαετία του 1890. Από το βιβλίο της Λιλής Μακράκη «Ελευθέριος Βενιζέλος 1846-1910. Η διάπλαση ενός εθνικού ηγέτη.» ( Έκδοση ΜΙΕΤ, 1992 )

buzz it!

 

Comments: Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?