<$BlogRSDUrl$>

20.9.05

Ιn my case it was 15 seconds. 

*
Επιστροφή στο σπίτι. 4: 35 μμ και το φωτάκι του τηλεφωνητή αναβοσβήνει. Η μπάσα φωνή του Συμεών:
-Τι έχεις μωρό μου; έχεις γίνει διάσημος και κρύβεσαι; Καθημερινή της Κυριακής. Ξυδάκης.
Ωραίο να γυρίζω σπίτι και να με υποδέχεται η φωνή ενός φίλου, έστω και στον τηλεφωνητή. Κατά σύμπτωση, έχω κουβαλήσει κι ένα πάκο εφημερίδες της Κυριακής. Μου τις φυλάει ο περιπτεράς. Ανοίγω την Κ. Ψάχνω τον Ξυδάκη. "Copy-paste" ο τίτλος του άρθρου. Αποσπάσματα κειμένων από μπλογκ. Μεταξύ τους και τούτο εδώ. Μα....μα.... Το απόσπασμα που παρατίθεται, μετά το kukuzelis άνω κάτω τελεία, δεν το έγραψα εγώ! Είναι απόσπασμα από κείμενο της Ελίζας (Συνήθη και Ύποπτα). Το είχα διαβάσει το κείμενό της και μια και δυο και τρεις φορές. Κάθε φορά μου άρεσε. "Να το διαβάσουν κι οι φίλοι, βάλε παραπομπή" σκέφτηκα. Διότι έχω πειστεί ότι είναι πολύ καλύτερο από ο,τιδήποτε έχουν γράψει τα χεράκια μου. Και λέω ότι δικαίως το πρόσεξε ο καλός δημοσιογράφος. Και το γεγονός ότι το παραθέτει είναι απόδειξη του καλού του γούστου. Αλλά εγώ γαμώτο; Πάλι έγινα διάσημος για λάθος λόγους.
*

buzz it!

 

Comments:
Δεν έχω καταλάβει τι έγινε με το σχόλιο...Σου το αφήνω κι εδώ.

"Ο κ. Ξυδάκης είχε αναφερθεί σε σένα κι άλλη μία φορά. Δεν θυμάμαι τον τίτλο του άρθρου του, αλλά ήταν πριν λίγο καιρό, όταν εγω τουλάχιστον δεν είχα καμμία ιδέα για τα blogs. Μπήκα στις διευθύνσεις που πρότεινε και σας βρήκα. Εσένα και πολλούς πολλούς ενδιαφέροντες. Έφτιαξα κι εγώ το δικό μου blog, μου αρέσει αυτό. Μα πιο πολύ μου αρέσει που βρήκα με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να μπω σε έναν κόσμο πολυποίκιλο, όπως και οι φωνές όλων αυτών των bloggers. Ο κ. Ξυδάκης, ακόμη κι αν αναφέρθηκε σε κείμενο που δεν ήταν δικό σου, νομίζοντας ότι το έγραψες εσύ, σε τιμάει το ίδιο. Όπως τιμά κι όλους εκείνουν που διψούν να εκφράζονται ειλικρινά. Είμαι περήφανη για όλους εσάς που γίνατε διάσημοι, ακόμη και "για λάθος λόγους". Καλή συνέχεια!"
 
Μετά από αρκετό ψάξιμο, κατάφερα να βρω και το σχετικό άρθρο. Συμβαίνουν αυτά: άπαξ και τυπωθεί κάτι, άντε να το διορθώσεις.
Σε τιμά όμως η διευκρίνιση, όχι ότι περίμενα κάτι λιγότερο από σένα.

ΥΓ: Καλά λέει η Άρτεμις, ο Ξυδάκης σ' έκανε διάσημο πολύ νωρίτερα από προχτές :-p
 
Ο Ξυδάκης είναι απ τους καλύτερους δημοσιογράφους που γνωρίζω. Σοβαρός, ενημερωμένος και εντάξει τύπος. Μ' αρέσει κι ο τρόπος που γράφει. Είναι ένας από τους λόγους που αγοράζω την Καθημερινή. Αυτή ήταν από παλιά η γνώμη μου, πριν τα μπλογκ. Και τότε και τώρα ευχαριστήθηκα την αναφορά. Έκανε λάθος. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Κι έπειτα έχει και μια αστεία πλευρά η ιστορία. Αλλά να, θα χαιρόμουν να μάθουν οι αναγνώστες του το πόσο καλά μαγειρεύει η Ελίζα. Όνειρε κανονικά θα έπρεπε να ενημερώσω την καταχώρηση με τα λινκ που δίνεις. Αλλά θα ήθελα, σ' αυτήν την περίπτωση, να υπάρχουν παραπομπές μόνο προς Ελίζα μεριά.
*
 
Οκ, με τόσο καλά λόγια επιβάλλεται να σου κάνω ένα τραπέζι. Την Τρίτη που είναι και σημαντική μέρα.

Ειλικρινά, όμως, με έχεις κατασυγκινήσει. Περισσότερη αξία απ' όσο μου αναλογεί. (εδώ κάπου έχασα ένα ρήμα, αλλά ok...)

Είπαμε, όλα εντάξει, πιο πολύ με απασχολεί να πάω γρήγορα να δω τα X-files, παρά αυτό το λάθος που έγινε.

Δε μπορώ όμως να μην αναγνωρίσω το πόσο δίκαιος, τίμιος και καλός άνθρωπος είσαι. Εύγε! :D
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?