<$BlogRSDUrl$>

21.3.07

Είδα την Γκόλφω. Με θεσσαλονικιό θίασο πέντε ατόμων: Δυο μουσικοί-ηθοποιοί στην πλατεία και τρεις ηθοποιοί επί σκηνής. Παίζουν το έργο από το 2005 σε διαφορετικούς χώρους. Από πλατείες χωριών, μέχρι θέατρα στις μεγάλες πόλεις. Ήρθαν και στην Αθήνα. Στο Bios. Επιτυχία.



Συνδυασμός καμπούκι, κομμέντια ντελ άρτε και στρουμφακίων (δεν μπόρεσα να μη σκεφτώ τα τελευταία ακούγοντας τους ηθοποιούς ν' αλλάζουν τις φωνές τους). Ο αυτοσχεδιασμός της εισαγωγής έκανε μικρή κοιλιά, στο κυρίως έργο τα πράγματα έστρωσαν. Ανεξάρτητα από την παράσταση, είναι χαρά να βλέπεις έναν ταλαντούχο καλλιτέχνη επί σκηνής. Οι σεκάνς της μεγάλης συγκίνησης διασώθηκαν και συγκίνησαν, επιπλέοντας σε μια, έτσι μου φάνηκε, θάλασσα παρωδίας. Κάθε γενιά κι η Γκόλφω της εν τέλει.


Σκηνή από την παράσταση. Με το κινητό.

Οι κοπέλες της αθηναϊκής παραγωγής (άλλη εταιρία τους προμοτάρει στην Αθήνα, άλλη στη Θεσσαλονίκη). Η μια που μας έβαλε στα καθίσματα μας. Μαύρο φόρεμα, κόκκινο μακρύ κασκόλ να κρύβει το βαθύ ντεκολτέ. Οι θέσεις δεν ήταν αριθμημένες. Έχει έρθει ποτέ "ταξιθέτρια" να σε ρωτήσει, μετά από πέντε λεπτά, με την αίθουσα να γεμίζει, αν είσαι ευχαριστημένος από τη θέση που σε έβαλε; Πρώτη φορά μου συνέβη. Η άλλη στην είσοδο, γκρίζο κολλητό φανελάκι, τζιν παντελόνι, είχε να μαζέψει τα καθίσματα για να αδειάσει η αίθουσα (οι παραστάσεις θα συνεχιστούν την επόμενη εβδομάδα). Eίχαν τελειώσει τα προγράμματα, στάθηκε, χωρίς καν να το ζητήσω, με το χαμόγελο στα χείλη, να μου γράψει τους συντελεστές του θεάματος. Προσφέρουν απόλαυση σε δεύτερο επίπεδο. Ξέχασα να τους πω πόσο σέξι τις κάνει η ευγένεια.



Γιατί δεν λειτουργεί το μετρό μετά τις δώδεκα που να πάρει;

*

Απόψεις για το έργο (τις βρήκα ψάχνοντας "Γκόλφω bios" στο γκουγκλ): Μία (από εδώ), δύο, τρεις.

*

buzz it!

 

Comments:
Προσφέρουν απόλαυση σε δεύτερο επίπεδο. Ξέχασα να τους πω πόσο σέξι τις κάνει η ευγένεια.

Αυτό ξαναμαναπέσ' το.
 
Η αλήθεια είναι ότι γυάλισε το μάτι μου. Αλλά αυτά μόνον ο Πετεφρής δικαιούται να τα λέει σε ποστ. Είναι απίστευτο πράγματι το πώς η ευγένεια διαμορφώνει την εικόνα που έχω για τον άλλο. Ακόμα και, οι δασκαλεμένοι από την εργοδοσία να είναι ευγενείς, υπάλληλοι της Αττικής Οδού, μου προκαλούν ερωτικά σκιρτήματα. Προσοχή όμως! Ευγενείς, όχι γλοιώδεις.
 
Δεν είμαι 100% σίγουρη, αλλά υποπτεύομαι πως μόλις μου δώσατε μια παραπάνω αιτία (όχι την μοναδική, αλλά μία παραπάνω), να είμαι ευγενική με τον πλανήτη "Πελάτης". :P
 
Παράξενος πλανήτης ο "Πελάτης". Να κάνετε ό.τι σας λέει η διάθεση σας. Και βλέπετε...
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?