<$BlogRSDUrl$>

17.2.08

Χαλάνδρι 17/02/2008 









buzz it!

 

Comments:
kalo to xioni.
οταν το παγωσει το φοβαμαι...
 
Κι αυτά τα φυτά στις γλάστρες... δεν πονάει η καρδιά σας να τα βλέπετε να παγώνουν;
Η κουζίνα μου από χθες το μεσημέρι έχει γίνει θερμοκήπιο!
 
και στο λονδίνο, η πιο απίστευτη λιακάδα...
 
Παράλογο το άλογο μέσα στο χιόνι στο μπαλκόνι.
 
onomatodosia, την πάτησα ήδη. Πάγωσαν τα σωληνάκια και τώρα δεν έχω ζεστό νερό.

φερμίνα, εν αντιθέσει με τα σωληνάκια τα φυτά είναι συνηθισμένα απ τα χιόνια. Θα ζοριστούν λίγο, θα συνέλθουν.

xilaren, ψιλοζηλεύω. Δεν μου πολυαρέσει το κρύο. Όταν χιονίσει προσπαθώ να το απολαύσω όμως.

ou ming, το προσέξατε το αλογάκι μου. Ωραία. Πολύ χαίρομαι. Βγαίνει πάντα με το χιόνι.

*
 
τ αλογο τ αλογο ομερ βρυωνη
 
όλια, ταιριάζει τέλεια:

...δες το, κορίτσι μου, πόσο κρυώνει
Έλα ν' ανέβουμε κι απόψε στ' άστρα
για να της φέρουμε χρυσή θερμάστρα

*
 
Μήτσος: Λ-ε-υ-κ-ή θύελα σκεπάστκι τ' αλογάκι!
Καρέ καρέ το απολαμβάνετε βλέπω. Εμείς μείναμε με την οπτική επαφή μιας και όσο έπεσε έλειωσε στα ...μουστάκια μας.
 
Δημήτρη Ρ., είναι τα κύματα που κάνουν τη διαφορά. Εσείς έχετε μονίμως σκόνη από κύμα στο μουστάκι...
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?