<$BlogRSDUrl$>

9.2.08

Χρηματιστηριακά νέα. 

Όταν η εταιρεία Δούκα Μάρω ltd ανέφερε στον ισολογισμό της, ότι συνδιαλέγεται, όταν γράφει, με μερικούς κριτικούς λογοτεχνίας, μεταξύ των οποίων και ο Βαγγέλης Χατζηβασιλείου, oι μετοχές της Β. Χατζηβασιλείου ΕΠΕ έπιασαν λίμιτ απ, στο προσωπικό μου χρηματιστήριο. Και μέχρι πρότινος παρέμεναν σε ικανοποιητικά επίπεδα. Διάβασα ωστόσο το μεγάλο κείμενο,"Το εγώ και οι ιστορικές του περιπέτειες", που έγραψε για την βιβλιοθήκη της Ελευθεροτυπίας. Στην τελευταία παράγραφο διαπιστώνει σωστά (και αναπόφευκτα)
Από το ζεστό αίμα της πολιτικής και της ιστορίας στις ελεύθερες ανάσες της καθημερινότητας, αλλά και στην ασφυξία του ατομικού όταν μετασχηματίζεται σε προσωπικό και ιδιωτικό: η τριακονταπενταετής διαδρομή του σύγχρονου ελληνικού μυθιστορήματος από τις συλλογικές ταυτότητες στους μικρόκοσμους του εγώ δεν αποτελεί μονοφωνική επιλογή ή μονόδρομο [...]
Αφού διάβασα το κείμενο, διαπίστωσα ότι, ενώ βρίθει ονομαστικών καταλόγων, απουσιάζει το όνομα του αγαπημένου μου συγγραφέα Πάνου Θεοδωρίδη. Άγνοια; Χλωμό. Όταν αναφέρεις Γ. Πάνου και Δεληγιώργη αποκλείεται να μην ξέρεις τον Θεοδωρίδη. Παράλειψη; Πιθανό. Δεν είναι εύκολο ωστόσο να γράψεις κείμενο για τις περιπέτειες του εγώ και να μην αναφερθείς στον Θεοδωρίδη. Οι εξελίξεις όπως αναμενόταν υπήρξαν ραγδαίες. Η μετοχή της Χατζηβασιλείου ΕΠΕ μετά το ενδεχόμενο βελούδινο διαζύγιο με τον Όμιλο Θεοδωρίδης ΑΕ, που ελέγχει το μπλογκ Πετεφρής, υπέστη ένα κύμα ρευστοποιήσεων με αποτέλεσμα η τιμή της, κατά τις τελευταίες συνεδρίες, να κινηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα εγκλωβιστεί στο διάχυτα αρνητικό επενδυτικό κλίμα των τελευταίων ημερών. Και κυρίως ας ελπίσουμε ότι, με αφορμή τις διαφαινόμενες εξελίξεις, θα πάρουμε επιτέλους απάντηση στο καυτό ερώτημα: Τι κάνει η κυβέρνηση για να αποκατασταθεί η ισορροπία στις αγορές;

---------------------------------------
Investor's corner.

Όμιλος Θεοδωρίδης ΑΕ:
αποτελέσματα 1999
αποτελέσματα 1992


---------------------------------------

buzz it!

 

Comments:
Μία του παρένθεση ίσως λύνει κάπως την απορία: "μιλώ εκ των πραγμάτων χονδροειδώς". Ο ίδιος το σημειώνει.

Προσπάθησα κι εγώ να βρώ άλλες παραλήψεις, αν και δεν μού πολυκάθεται το μυθιστόρημα.

Ο άωρος εγώ.

Υ.Γ. Ωραίο το χρηματιστηριακό εύρημα.
 
Θείο τραγί, ήταν μια παράλειψη που με πείραξε. Μου φάνηκε (εμού του ιδίου) χονδροειδής. Όχι δηλαδή ότι κάθησα να διαβάσω προσεκτικά τους καταλόγους. Χρησιμοποίησα τη μέθοδο: CTRL+F. Τελικά με μια παράληψη δεν χάνει τίποτα κανείς. Ούτε ο συγγραφέας, ούτε ο δημοσιογράφος. Μου αρέσει όμως να φαντάζομαι ότι ο συγγραφέας έδειρε κάποτε τον κριτικό και ο τελευταίος ορκίστηκε να μην τον αναφέρει ποτέ. :)
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?