<$BlogRSDUrl$>

25.7.08

Και οι πιο ενδιαφέροντες τύποι 

"Ένα άλλο πρόβλημα
είναι η ανυπαρξία στο Ίντερνετ
απόψεων εντελώς αντίθετων απ΄ αυτές
[ακροδεξιές, εθνικιστικές, ρατσιστικές]
που είδαμε πιο πάνω."

-Βασίλης Κρεμμυδάς, καθηγητής Πανεπιστημίου
(υπογράμμιση δική μου).


Και οι πιο ενδιαφέροντες τύποι (= όλοι και όλες δηλαδή) κινδυνεύουν από την ανοησία (τους). Το αμάρτημα του Κρεμμυδά είναι ότι, διαθέτοντας ελάχιστα στοιχεία, όπως φαίνεται διά γυμνού οφθαλμού, βιάζεται να βγάλει συμπεράσματα. Βιάζεται άραγε να παίξει τον ρόλο του δημόσιου διανοούμενου;

Ας το έχουμε υπ όψη οι υπόλοιποι (πα να πει εγώ) που δηλώνουμε ότι δεν θέλουμε να είμαστε (ή να γίνουμε) μαλάκες. Ακόμα μια προσπάθεια Έλληνες (πα να πει εγώ) να γίνουμε λίγο πιο ανεκτικοί στην ανοησία (του άλλου, πάντα του άλλου, βεβαίως!).

*

Μέσω buzz, μέσω ANemos.

*

buzz it!

 

Comments:
buzzαρίστηκε και αυτό και έκλεισε ο κύκλος! Να το εμπεδώσουμε.
 
κι εγώ που νόμιζα ότι ανήκει στην κατηγορία των unbuzzables...

:)
 
Α, όλα κι όλα! αυτή η κατηγορία είναι αποκλειστικά δική μου! :)
 
Η άποψη του Κρεμμυδά δείχνει μιαν αδυναμία ανάγνωσης κειμένων και όχι μόνον.
Διότι τα αντίθετα της ωμής εθνικιστικής προπαγάνδας είναι ένα άρθρο για την ποίηση, ένα ποίημα, ένα κείμενο από τη χάρι της προσωπικής καθημερινότητας, η ανάρτηση μιας φωτογραφίας που αποτελεί αυτοψυχογράφημα και πολλά άλλα από το περίσσευμα της ψυχής μας - όλα αυτά δηλαδή που αποτελούν τα θέματα των περισσοτέρων άρθρων μας, ημών των ας πούμε, μη στρατευμένων ή έστω ΓΙΩΤΑ3 μπλόγκερς.
 
Πες τα Γεράσιμε!
 
Δημοσίευση σχολίου

This page is powered by Blogger. Isn't yours?